miercuri, 7 octombrie 2015

Asezamantul social-monahal “Tara Almajului” Bozovici

Numele meu este pr.prof.Petrica ZAMELA. De doi ani de zile am inceput un proiect social, in apropierea com. Bozovici, din jud. Caras Severin. In primavara anului trecut am inceput ridicarea cladirilor necesare pentru a adaposti persoanele varstnice, fara posibilitati financiare. De asemenea dorim ca in cadrul acestui complex social si monahal sa ingrijim si copii abandonati de parinti si sa deschidem un centru de tineret, unde sa oferim tinerilor o alternativa frumoasa pentu a-si trai timpul liber si unde sa ii invatam ca a iubi pe cel de langa tine si a-l respecta este definitoriu pentru fiinta umana.  Atat batranii cat si copii vor fi ingrijiti in mod voluntar de catre calugaritele care vor deservi acest complex social_monahal. Din toate fondurile adunate doar din donatii am reusit sa ridicam un sfert din totalul necesar al cladirilor, fara a reusi sa acoperim ceea ce am ridicat, desi am inceput activitatea provizorie, intr-o casa dintr-o localitate apropiata, avand in ingrijire permanenta doua batrane. Pentru a putea oferi spriinul si dragostea noastra la cat mai multe personae defavorizate, avem nevoie sa terminam cladirile care sa ii adaposteasca. Venim si in intampinarea Dvs. cu rugamintea de a ne ajuta, ca la randul nostru sa putem ajuta. Orice ajutor cat de mic, poate insemna un zambet, o speranta, o zi de viata in plus, adusa unor oameni ai nimanui.
 
Va multumim mai intai ca ati citit aceste randuri si pentru gadurile bune si oicare ar fi hotararea Dvs. va pretuim si va dorim o activitate rodnica si binecuvantata de Dumnezeu.
 
Cu stima si consideratie,
 
Pr.prof.Petrica Zamela
Administrator al Asezamantului social-monahal “Tara Almajului” Bozovici
CIF 33331507

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu